Gå til innhold

Trenger litt 360 hjelp.

oleNaid

Anbefalte innlegg

Hei.

Chipping av Xbox. Noen som hvet hvordan, eller er det et ulovelig spørsmål og stille her på forumet?

LØST:

Jeg vurderer og kjøpe meg Xbox 360, men det har vert litt kjekt og vite litt om konsollen først.

Jeg har hørt at man må kjøpe slike Bronze, Silver og Gold kort for å være koblet til nettet. Må jeg ha et sånt kort for og være på internet f.eks, eller gjelder dette bare for WiFi?

Kan noen forklare det?

Også har jeg ikke sjønnt helt forsjellen med Arcade, Pro og Elite. Kan noen forklare det og?

Vet noen om et billig sted og kjøpe Xbox på?

- Takker for all hjelp.

Endret av oleNaid
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du trenger bare ett LIVE bronze medlemskap for å være på nettet. Men når du skal spille multiplayer er det noen spill som krever att du har ett gold-medlemskap (som koster penger).

Nederst er alle maskintilbudene forklart, rangert fra billigst til dyrest :)

Arcade: Ingen harddisk, bare plain 360 + noen arkadespill og ett 512 MB memorycard

Pro: Gratis sølvmedlemskap av LIVE, 20 GB harddisk, Headset.

Elite: 120 GB harddisk, og ett stylish svart design. Trooor kanskje det følger med GOLD medlemskap for en stund

Lenke til kommentar

1. det du har hørt om er Xbox live medlemskap. når du oppretter en xbox live konto, får du automatisk et Xbox LIVE Gold Membership. etter den måneden har gått blir du nedgradert til Silver. man kan fortsatt laste ned demoer og slikt, men man kan ikke spille mot noen andre over internett. dette gjelder både for kabla og WiFi.

2. Xbox arcade er den billigste versonen. den har ingen HDD, men det følger med et 256 MB minnekort. det følger ikke med komponentkabel, og heller ikke HDMI kabel. det er heller ikke med headset i pakken

i Xbox Pro medfølger det HDMI og Komponent/kompositt kabel. det følger også med headsett og 60 GB HDD.

i Xbox Elite medfølger det det samme som i pro, men det er 120 GB HDD i stedet for 60 GB HDD. xbox 360 Elite er også svart.

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Hvis du modifiserer Xboxen din kan Microsoft finne det ut, og stenge ut Xboxen din fra Live. Noe som ikke er så veldig morsomt...

Jeg mener at Pro er den det er lurest å kjøpe. Elite har egentlig ikke nok ting til at det skal være verdt det. Den eneste grunnen jeg kan se er at du får en svart Xbox.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...