Fritz0r Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Henviser til denne storyen: http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=544772 Der sier de at Sonofon er Tele2 eid (Tele2 danmark)... Bomskudd så det holder... jeg sitter og ser på hovedkontoret for Sonofon her i Danmark som har kontoret rett ovenfor der jeg jobber, og der er det en fin liten blå Telenor rose. WTG VG. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Oh noes, ein journalist i VG skreiv feil! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Var det så viktig å få med seg? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Somebody call the press! Oh wait... Lenke til kommentar
Sniper_Elite Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hvis alle skulle ha lagd en ny post hver gang en journalist skreiv noe feil så trur jeg det hadde blitt mange sider med poster Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Denne har fint lite med politikk og samfunn å gjøre og flyttes. (Og som vanlig skal ikke dette innlegget kommenteres, send evt. en PM) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå