hernie1 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Noen som har vore operert for skiveprolaps i L5 / S1 ? ( hernie , brokk ) ( vondt pga trykk på ledd ) Endret 14. desember 2008 av hernie1 Lenke til kommentar
Cluster1 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Skal du opereres for prolaps lumbalt og søker erfaringer? Du bør være klar over at slike operasjoner kan bringe med seg ganske høye risikoer for kronisk plage i ryggen. Kommer selvsagt an på om det er kileostetomi du skal igjennom (hvor de stiver av virvlene) - men som regel kan man få store smerter av arrvev etc. Er selv ryggoperert (ikke for prolaps dog) og jobber innen helsevesenet hvor jeg ofte kommer i befatning med post operative ryggpasienter - og mange av dem har veldig vondt. Ikke ta dette innlegget som en advarsel mot en operasjon, jeg lurte bare på hensikten bak spørsmålet ditt. Lenke til kommentar
hernie1 Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Skal du opereres for prolaps lumbalt og søker erfaringer? Du bør være klar over at slike operasjoner kan bringe med seg ganske høye risikoer for kronisk plage i ryggen. Kommer selvsagt an på om det er kileostetomi du skal igjennom (hvor de stiver av virvlene) - men som regel kan man få store smerter av arrvev etc. Er selv ryggoperert (ikke for prolaps dog) og jobber innen helsevesenet hvor jeg ofte kommer i befatning med post operative ryggpasienter - og mange av dem har veldig vondt. Ikke ta dette innlegget som en advarsel mot en operasjon, jeg lurte bare på hensikten bak spørsmålet ditt. har egentli fått hjelp av en lege i Polen før 2 uker siden. Metoden han bruker er hentet fra Tyskland. Føler meg mye bedre no, men springer ikke rundt enda Denne legen sa at det vil ta opp til en måned før jeg føle klar forskjell. Behandlingen går ut på 3 sprøyter i området. Til alle dere som har ikke spessiell lyst på operasjon. Ta kontakt med han ! Han snakker engelsk Link : http://www.zawislak.pl/ang/ hensikten med spørsmålet var nok likavel å få vite hvordan det går med dere efter operasjon. Greit å vite om jeg ikke blir Helt frisk snart... Ikke ta dette innlegget som en advarsel mot en operasjon, dette hjelpte meg, men det er ikke sikkert at han klarer å hjelpe deg... Jeg er heller ingen lege Endret 3. desember 2008 av hernie1 Lenke til kommentar
hernie1 Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Vil bare si at det har gått noen uker og jeg er nesten sm ny klarte omtrent ikke å gå før.... dersom dere ikke ønsker noen sprøyter eller gidder å treffe denne legen så svarer han på mai dersom dere lurer på noe ang dette problemet... ( som sagt... han har dette her selv og fråråder operasjon ) lykke til folkens http://www.zawislak.pl/ang/ Endret 14. desember 2008 av hernie1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå