Damp Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Skal kjøpe meg en iPhone og ønsker å bryte bindingstiden på mitt nåværende abonnement hos Telenor. Men hva koster dette? btw. Det er et "FriFamilie" abonnement. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 FriFamilie er ikke et abonnement du kan binde deg til, det er en tjeneste. Gå til Telenormobil.no og logg deg inn på "Mine Sider". Der vil du kunne se hva det vil koste å bryte binding på abonnementet ditt. Lenke til kommentar
andreasbey Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Du kan også ringe Telenor sin kundeservice. Lenke til kommentar
Damp Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Takk! Koster meg 1000 nok for å bryte bindingen. det står at jeg ikke er juridisk ansvarlig, men nummeret står i mitt navn. Kan jeg enda bare gå i en eller annen butikk som selger mobiler og bryte bindingen? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Kan jeg enda bare gå i en eller annen butikk som selger mobiler og bryte bindingen? Nei, det er kun juridisk eier som kan gjøre endringer på ditt abonnement. I dette tilfelle vil nok det være den som står som hovedeier av FriFamilie-avtalen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå