sisk2105 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Jeg har nettopp kjøpt meg Xbox 360 og har dermed 3 år med gode spill å ta igjenn. Jeg tenkte på de "gamle" spillene som fortsatt er gode. Jeg liker rollespill, sportspill, skytespill (men ikke Doom 3 og liknende) og bilspill. Håper på mange gode svar Endret 2. desember 2008 av sisk2105 Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Gears of war 2, muligens enern for historien Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 mass effect, halo 3, gears of war 1 og 2, fable 2, orange box,, call of duty 4 osv osv osv.. hehe. mange mange fler selvsagt... Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Jeg anbefaler Portal (Orange Box), Call of Duty 4 og Mass Effect av fullversjonsspillene. Og... det er egentlig det -- da jeg kun liker "realistiske"/"virkelighetstro"/"seriøse" ELLER "humoristiske" skytespill og "seriøse" ELLER "humoristiske" rollespill med flerspillerdel. Endret 2. desember 2008 av Andre1983 Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg anbefaler alle Guitar hero spilla, Gears of war 1 og 2, oblivion, COD 4 og World at war, Burnout paradise, halo 3 og Rock band 1 og 2 Lenke til kommentar
Erik Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Gears of war 2, muligens enern for historien What he said Lenke til kommentar
Lassi3 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Du burde hvertfall kjøpe Cod4. Fjorårets beste spill (Etter min mening). Hvis du liker fps spill er dette bankers. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 CoD 2, CoD4, GeoW1 & 2, GTAIV, Assassin's Creed, Burnout Paradise. Lykke til med spillkjøp ;-) Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) - Lost Odyssey er vel et soleklart valg? http://www.gamer.no/artikler/lost_odyssey/49071/1 - Mass Effect - Forza 2 Endret 2. desember 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Kjempe-deja-vu her. Eg har sett ein nesten identisk tråd for ei stund tilbake. Ein som ville ha tips om X360 spel, første svarte Geow2 og kanskje Geow1 for historien. Lengre nede kom Guitar Hero... Uansett, Geow (Gears of War) 1 og 2 bør du få. Geow1 får du billig no når nummer 2 er kome ut. Likar du det ikkje så lar du være å kjøpe Geow2. Guitar Hero støttar eg, med det forbehald om at du kan bli avhengig. GTA:IV er fort 50-100 timars speletid. CoD-serien er jo kjend, likar du den så er det gode spel. Orange Box bør du kjøpe, om så kun for Portal, det er genialt. Endret 2. desember 2008 av Zeph Lenke til kommentar
TWBug Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Til og begynne med kan du kanskje kjøpe CoD4 og Oblivion. Da får du et utrolig bra multiplayerspill (som også har en god campaign), samt et singleplayerspill du vil kose deg mye, og lenge med. Etter dette vil jeg anbefale deg å enten prøve ut GoW eller Halo. Litt smak og behag egentlig. De fleste jeg kjenner som har spilt begge har dog foretrukket GoW. (Kom aldri inni det selv, så fikk aldi samme gleden av det.) Ellers så bør du sjekke ut nye spill som Fable 2, Fallout 3, og GoW 2! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Ville heller kjøpt Fallout 3 vs Oblivion siden Fallout 3 i grunn er basert på mye av det samme Oblivion var med Fallout setting og er helt nytt. Endret 3. desember 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Du burde hvertfall kjøpe Cod4. Fjorårets beste spill (Etter min mening). Hvis du liker fps spill er dette bankers. Helt enig. Var et av de første spilla jeg kjøpte til xboxen min, og jeg har aldri angret. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Personlig synes jeg Cod5 er en super opplevelse om du liker singleplayer biten av spill. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Personlig synes jeg Cod5 er en super opplevelse om du liker singleplayer biten av spill. Fikk spillet i går men spillet har ikke greid å engasjere meg helt enda. Det eneste man gjør er jo å gå fra a til b mens man skyter uendelig bølger med fiender. Tror jeg har spilt litt for mye "gjør-som-du-vil" spill Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Det du nevner der gjelder alle spill hvor du har våpen. CoD5 er et supert spill og muligens et av de beste WWII historiedrevne noensinne. Dog for de som setter pris på den slags singleplayer. Uendelige bølger er det neppe, hvis du fokuserer og tar utvalgte posisjoner så ser du fort at de slutter å få forsterkninger. Endret 3. desember 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Det du nevner der gjelder alle spill hvor du har våpen. CoD5 er et supert spill og muligens et av de beste WWII historiedrevne noensinne. Dog for de som setter pris på den slags singleplayer. Uendelige bølger er det neppe, hvis du fokuserer og tar utvalgte posisjoner så ser du fort at de slutter å få forsterkninger. Jeg har ikke gitt opp håpet, men det blir litt for linært etter min smak, er dog enig at det historiske aspektet imponerer veldig. Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Øh, hva faen, ser jeg noen som ikke disser CoD5? Men anbefalte spill ja: Gears Of War 1/2 Guitar Hero 2/3/A Rock Band 2 Orange Box (hvis du ikke har det til PC) Battle Field Bad Company GTA 4 (er på min ønskeliste.. ) Endret 3. desember 2008 av Maerl1d Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Grafikken i CoD5 er også super om man har maskinvare(pc) til å kjøre maks(noe Xbox360 selvf gjør). Blitt imponert mange ganger underveis. CoD5 er et skikkelig kosespill som man liksågodt kan sette seg ned med istedet for å dra frem BoB DVD samlingen for å kose seg med god og pen WWII action. Får 5 av 6 fra meg eller 8+ av 10. Det er intenst og har en oppslukende atmosfære. Vill man ha et mer taktisk vinklet WWII spill så er nye BiA: Hells Highway helt fantastisk og grafikken er enorm. Endret 3. desember 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå