Gå til innhold

Programmer som jeg bør legge inn på min symbian telefon

JFM

Anbefalte innlegg

Hei.

I morgen drar jeg muligens og henter meg ny telefon. En Nokia N78

Dette blir min første symbian-telefon. Har bare hatt "bestemor"-telefoner før. Synes det kunne være spennende med en avansert telefon, så derfor blir det N78 på meg.

Men siden jeg er ny i symbian-verden så lurer jeg på hva jeg bør legge inn på telefonen. Mener å ha lest at N78 kommer uten klokke. Dersom dette stemmer så må jeg jo finne en klokke til den. Hvilken klokke anbefales?

Hvilke andre ting bør jeg legge inn? 

Hva legger du in på DIN symbian-telefon?

Endret av JFM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er så frekk at jeg låner tråden her litt jeg, kan kanskje være til hjelp for tråd starter også.

Instalerte nettopp et theme på min N93, da stod det at jeg måtte laste ned et program fra ownskin.com for å få det til og funke. Problemet er at jeg ikke fant noe program der, noen som har link?

Lenke til kommentar
Var å kjøpte N78 i dag :D

Jeg trenger et program (til pc-en) slik at jeg kan konvertere videoklipp slik at telefonen støtter dem. Hvilket program anbefales? Hvilken oppløsning kan filmene være i?

Selv bruker jeg total video converter, veldig praktisk da du kan brenne undertekst inn i selve filmen.

Tror N78 har en oppløsning på 240*320, da burde filmene også være i den oppløsningen. Er i hvertfall det jeg bruker på min N93 og det funker fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...