Jotun Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Alle vet jo at å kjøre i fylla er dumt og farlig for både deg og de rundt deg... Likevel skjer jo dette hele tiden.... Vet ikke hva det kommer av eg... Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Og hva konkret har det med et fyrverkeriforbud å gjøre? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Det har vel noe med at demonterte batterier og fyrverkeri generellt kombinert med alkohol er en svært dårlig idè. Men det ser ikke ut til å stoppe folk likevel. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Nei, ingenting stopper dumskap blandet med alkohol. Og det er skummelt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Jupp! Det var poenget! Folk gjør dumme ting uansett hvor godt de vet at det er dumt... Spesielt når de får alkohol i årene! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Men det er ikke dermed sagt at samfunnet skal godta dette! Lenke til kommentar
pwned Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Skjønner ikke helt hvordan godt over en halvering av øyeskader kan bli sett på som "ingenting" eller små forskjeller? selve antallet snakker for seg selv... wow, 20-30 stk som fikk øyeskader liksom... klar over hvor mange som dør hver dag? Øyeskader halvert "Av de 20 alvorlige øyeskadene ved forrige nyttårsfeiring, var de 6 som ble forårsaket av de nå forbudte pinnerakettene. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Skjønner ikke helt hvordan godt over en halvering av øyeskader kan bli sett på som "ingenting" eller små forskjeller? selve antallet snakker for seg selv... wow, 20-30 stk som fikk øyeskader liksom... klar over hvor mange som dør hver dag? Ja, hvor mange dør i Norge hver dag? Lenke til kommentar
pwned Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) ca. 120 stk sier statistisk sentralbyrå... (jeg sikta mer til hvor mange på verdensbasis, men det er muligens lite relevant) Endret 13. januar 2009 av pwned Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Wow, virkelig. Jeg vedder hatten min på at antall bilulykker halveres om bare halvparten av bilistene får kjøre bil, også. Endret 13. januar 2009 av Astralnoise Lenke til kommentar
genstian Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Tror jeg har hørt noe slikt som 50-60stk jeg. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 vedder på at antallet bilulykker synker drastisk om vi forbyr bilkjøring ( vet ikke om du la merke til at det var poenget mitt =) ) Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 ca. 120 stk sier statistisk sentralbyrå... (jeg sikta mer til hvor mange på verdensbasis, men det er muligens lite relevant) Hvor mange som dør på verdensbasis er da irrellevant. Hvor stor andel av de 120 dør IKKE av alderdom og alderrelaterte sykdommer? Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Samma for meg egentlig. Like greit det innføres forbud på raketter. For er jo så mange stakkars dumme folk som ikke har noe i hodet når det gjelder å ta til vett når de skyter raketter. Er så altfor mange uskyldige mennesker som må bøte med skittfolk som skyter både her og der. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 ca. 120 stk sier statistisk sentralbyrå... (jeg sikta mer til hvor mange på verdensbasis, men det er muligens lite relevant) Hvor mange som dør på verdensbasis er da irrellevant. Hvor stor andel av de 120 dør IKKE av alderdom og alderrelaterte sykdommer? vet ikke jeg.. vil du jeg skal grave de opp og spørre? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Vi sendte opp noen varmluftsballonger i tillegg til et par stødige batterier. Må si at ballongene var flottest å se på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå