veitch Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hei, eg vudere kjøp av lydkort som eg skal bruke til ein macbook pro. Lydkorte skal ha 8/16 inn XLR Tenkte å mice opp eit trommesett å sitte å små mixe litt på macen.. vil også ha muligheten til å koble til eit band der vil eg ha 16 inn. lydkorte skal ha firewire. (800/400) Ønsker litt hjelp til å plukke ut eit godt lydkort til denne typen bruk.. Pris max. 7 000,- Lenke til kommentar
veitch Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Hei, eg vudere kjøp av lydkort som eg skal bruke til ein macbook pro. Lydkorte skal ha 8/16 inn XLR Tenkte å mice opp eit trommesett å sitte å små mixe litt på macen.. vil også ha muligheten til å koble til eit band der vil eg ha 16 inn. lydkorte skal ha firewire. (800/400) Ønsker litt hjelp til å plukke ut eit godt lydkort til denne typen bruk.. Pris max. 7 000,- Lenke til kommentar
lindp Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Med 7000 kr ville jeg gått for et M-Audio ProFire 2626. Du kan se en diskusjon om lillebroren M-Audio ProFire 610 her. Pal Lenke til kommentar
veitch Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Ser flott ut, takk for at du tok ei sikklig side =) trur du eg kjem til å trenge ein kompressor også? programm følger med i det lydkorte også Lenke til kommentar
veitch Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Det er vell berre 8 mic/XLR inn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå