toazty Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 lasta ned instalasjonsfila til msn. men kan ikke installere, du må ha win 3.1 eller nyere for å installere dette står det.. jeg kjører win xp Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Har du prøvd med en eldre versjon av MSN? Selv så bruker jeg 8.1. EDIT: Fjernet tåkeprat (som var et resultat av ekstrem trøtthet). Endret 3. desember 2008 av Mimir Lenke til kommentar
BonzoDog Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hvis du ikke får det til med MSN, så kan du alltids forsøke Pidgin som fås for mange operativsystemer og støtter mange protokoller. Den er enkel i bruk og støtter også MSN. Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 du må nok installere framework først Lenke til kommentar
3488445600 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Nei, han trenger ikke å installere noe Framework :!: Jeg har også installert den versjonen han vil ha. Det er nok denne han må installere først. Last ned og installer Windows Installer 3.1 Så kan du prøve igjen. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 jeg lasta ned SP3 , nå fungerer det plutselig . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå