Nostalgisk Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 Har ikke skutt med så mye. Utenom luftvåpen så er det bare hagle og en 1911-variant fra Para jeg har prøvd. kan du behandle denne pistolen,så kan du behandle alle du får slengt i fanget. våpen er veldig like i funskjon. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Har ikke skutt mer enn noen få skudd med den da. Men må si den virkelig sparka. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Har ikke skutt mer enn noen få skudd med den da. Men må si den virkelig sparka. da var den sikkert i 45acp. disse kan sparke litt,spesielt hvis den er tungt ladet. altså tung kule med kruttladning som nærmer seg max ladning. Endret 31. januar 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
Gibblay Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Har du ikke vært i førstegangstjeneste trådstarter? Uansett her er min liste. - Haug med hagler av forskjellige fabrikat - AG3 - MP5 - Glock - 12,7 mm browning mitraljøse - M72 Panservernrakett - MG3 - Div håndgranater - Div jaktrifler og luftvåpen MG3 var vel det våpenet som imponerte meg mest. Skjønner godt de allierte fryktet dette våpenet under 2WW. (MG3 er en renspikka kopi av tyskernes MG42 med litt mindre kaliber) - Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Har du ikke vært i førstegangstjeneste trådstarter?Uansett her er min liste. - Haug med hagler av forskjellige fabrikat - AG3 - MP5 - Glock - 12,7 mm browning mitraljøse - M72 Panservernrakett - MG3 - Div håndgranater - Div jaktrifler og luftvåpen MG3 var vel det våpenet som imponerte meg mest. Skjønner godt de allierte fryktet dette våpenet under 2WW. (MG3 er en renspikka kopi av tyskernes MG42 med litt mindre kaliber) - nei,det har jeg sluppet. så jeg studerer juss istedet. hvordan det? grunnen til min våpenerfaring er at faren min driver med jakt,det gjør jeg også (skutt mye gjennom det),kjente ivrig skytter og samler (prøvd mye der),vært på reise i utlandet (prøvd mer eksotiske våpen der) og tilslutt så er jeg pistolskytter. Endret 31. januar 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
Gibblay Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Trodde du nesten hadde glemt de mest selvfølgelige Utrolig fin tid, går faktisk glipp av mange opplevelser ved å "slippe unna" som mange går inn for. Du må ikke tolke det dit at jeg tror du har det. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Trodde du nesten hadde glemt de mest selvfølgelige Utrolig fin tid, går faktisk glipp av mange opplevelser ved å "slippe unna" som mange går inn for. Du må ikke tolke det dit at jeg tror du har det. hva mener du med rett? hvem skal ha rett,jeg bare sier hvilke våpen jeg har skutt med over årenes løp. har ikke prøvd noen av dagens militære våpen utenom glock pga at jeg slapp militæret.men nok om det.........on topic;) Endret 31. januar 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
zennox Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Jeg har skutt med luftgevær! Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) jeg slapp militæret pga en høretestmaskin som slo ut feil og viste at jeg hadde usedvanlig dårlig hørsel på mitt høyre øre,men som ikke stemte. jeg ønsket militæret,men det var på betingelse av at min utdannelse skulle være unnagjort. dette pga min far. min far er en gammel mann, ingenting ville gjort han mer lykkelig i denne verden enn å se meg som en ferdig jurist.jeg vet ikke når han forsvinner fra oss,så jeg ville begynne å studere med engang. derfor vil jeg vente med militæret. min fars stolthet og lykke stiller mye høyere enn militæret og jeg håper dere forstår. der la jeg korta på bordet. Endret 31. januar 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Ag3 Mp5 416 417 G36 12,7 Browning 12,7 Barret Mg3 Mg4 HK79 RFK (innlegg, telles nesten ikke) Par til, husker ikke alle. Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Orker ikke liste opp alt da jeg har vært med i skytterklubb i min ungdom, men kan nevne de "standard" våpnene i hæren samt Carl Gustav (panser, infanteri og lys). Fikk også prøve flere av våpnene i bruk i den franske hæren under en internasjonal øvelse. Dette inkluderte et 5.56mm "mini-me" maskingevær og PGM Ultima Ratio 'Hecate II' 12.7 rifle. Endret 1. februar 2009 av Igniztion Lenke til kommentar
Gjest medlem-178389 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 hagle, smith & wesson 357.magnum, s&w 22.cal lr, luftgjevær, 9mm, et gamelt våpen som ble brukt av fallskjermjegere tror jeg , jaktrifle.. :] Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Airsoft gun Colt 25 Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Airsoft gun Colt 25 tråden tar vel mest sikte på kruttvåpen,men la gå for denne gang;) Lenke til kommentar
Fabregas15 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Luftpistol Luftgevær Paintball Sprettert Ingen imponerende liste. Men er ikke så glad i å skyte med drapsvåpen heller Lenke til kommentar
Jarik Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 12,7 cm SKC/34 75 mm kanontårn Glock 19 AG-3 MG-3 MP-5 Mauser Lenke til kommentar
weebl Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 luftgevær magnum hagle 9mm ett eller something pistol salongrifle mauser og med et gammelt størje gevær med harpun (ei størje er en stor tunfisk og geværet laddes med en patron uten kule og en harpun på sikkert en halvkilo. en skikkelig skuldreknekker ) Lenke til kommentar
Niks Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg har skutt med: Paintball Softgun, litt forskjellige typer Smith & Wesson .22 Skiskyttergevær Luftgevær Egentlig ikke så mye å skryte av, men jeg kan skryte av at jeg er en god skytter Lenke til kommentar
Gjest medlem-178389 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 + idag fikk jeg prøve en .38.. det er gøy når folk spør om jeg ikke vil prøve for jeg klarer ikke å si nei hele tiden, det er altfor morsomt å skyte til å si nei takk til å prøve et nytt våpen og hvis jeg hadde sagt nei, så er det ikke sikkert jeg hadde fått sjansen til å prøve det igjen, å den sjansen lar jeg ikke gå fra meg nei :!: Lenke til kommentar
citronen Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Barrett M82A1, HK416, Bestefars Krag, Glock 27, Avsagde og uregistrerte hagler, Og alt hva de lokale pistolklubbene har å låne ut av Ruger, Luger, SW Mest imponert er jeg egentlig over hvor slitesterk Ruger Mk.2 (.22kal) er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå