Nostalgisk Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) som tittel sier: hvilke våpen har du hatt æren av å prøve ut,hva har du skutt med? skriv gjerne hva dere syns om våpnene ved siden av;) bilder er også velkomne for dem som ønsker det. MIN LISTE: mauser k98 HV-versjon (30-06) carl gustav (308win) luger P08 (9mm) colt 1911 både amerikansk og norsklaget på kongsberg i (45acp) walther ppk (7,65) og pp (9mm) ruger mark (22lr) brno mod.2 rifle (22lr) webley mkv revolver (.38) m1 carbine (30m1) uzi (9mm) (skjøt i egypt) ak-47 (7,62x39 russian) (skjøt i egypt) mossberg pumpehagle (12g) beretta ultra light hagle (12g) miruku hagle (12g) og (20g) benelli comfort hagle (12g) ruger 10/22 (22lr) browning pistol (9mm) stengun (9mm) og mp40(schmeisser,9mm) har jeg holdt i,men ikke skutt med. luftpistoler: walther cp99 og cp88 colt 1911 co2 versjon Endret 25. desember 2008 av SLIguy Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 skutt med hagle, rifle, pumpehagle, luger, noen andre pistoler, og har også skutt med TNT, testet håndgranater etpar ganger, og flere andre hjemmelagde sprenge-greier som smeller mer enn alle hånholdte våpen man kan tenke på til sammen. Moro det. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Jeg vil gjerne skryte av at jeg aldri har skutt med et våpen. Endret 2. desember 2008 av Slikape Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 SRAW, JDAM, diverse termonukleære skruller og sist ,men ikke minst, min kjære kruttlapp-pistol. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Bare den der jævla meteren med stål på 4.7kg som forsvaret har. Lenke til kommentar
Schnugaf Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Diverse jaktrifler og hagler. Colt.45 (fy flate den var genial) Luger Endret 9. desember 2008 av frinder Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 teller luftvåpen? målet mitt er å få skutt med mp5, ak, desert eagle og en skikkelig sniper, husker ikke hva den heter, lsa et eller annet eller no sånt Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 teller luftvåpen? målet mitt er å få skutt med mp5, ak, desert eagle og en skikkelig sniper, husker ikke hva den heter, lsa et eller annet eller no sånt La meg tippe, du spelar CS eller noko sånt? Eg har skutt med hagle, salong og ein svært jævel av ein sniper. Har ikkje behov for å bruke AG3. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Ruger Mk I, II og III. (22 lr) Glock 17. (9 mm) Beretta 92 FS (9mm) Smith&Wessons 686 (.357) Walther GSP (22 lr) HK usp (.45 ACP) Ruger GP-100 (.38 special) Det var vel det. edit: glemte noen. Endret 9. desember 2008 av Slettet-1ZSK0pUMX2 Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 teller luftvåpen? målet mitt er å få skutt med mp5, ak, desert eagle og en skikkelig sniper, husker ikke hva den heter, lsa et eller annet eller no sånt La meg tippe, du spelar CS eller noko sånt? Eg har skutt med hagle, salong og ein svært jævel av ein sniper. Har ikkje behov for å bruke AG3. haha, nei. men har spilt en del bf 2:P mp5 en er så sykt lekker. DE er en kraftig liten en. en ak er jo ett must. og jeg elsker å skyte med luftgevær, sniping så må jo bli en fet sniper en gang, og den jeg tenker på er virkelig lekker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 teller luftvåpen? målet mitt er å få skutt med mp5, ak, desert eagle og en skikkelig sniper, husker ikke hva den heter, lsa et eller annet eller no sånt La meg tippe, du spelar CS eller noko sånt? Eg har skutt med hagle, salong og ein svært jævel av ein sniper. Har ikkje behov for å bruke AG3. haha, nei. men har spilt en del bf 2:P mp5 en er så sykt lekker. DE er en kraftig liten en. en ak er jo ett must. og jeg elsker å skyte med luftgevær, sniping så må jo bli en fet sniper en gang, og den jeg tenker på er virkelig lekker. Ikke for og være en gledesdreper, men det er forskjell på krigføring og dataspill altså.. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 no shit sherlock, hva var poenget ditt? våpnene jeg snakker om eksisterer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) no shit sherlock, hva var poenget ditt? våpnene jeg snakker om eksisterer. "så må jo bli en fet sniper en gang, og den jeg tenker på er virkelig lekker." Heter egentlig sharpshooter, men ok. Endret 9. desember 2008 av Slettet-1ZSK0pUMX2 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 AG3 MP5 Glock Mauser Hagle Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 no shit sherlock, hva var poenget ditt? våpnene jeg snakker om eksisterer. "så må jo bli en fet sniper en gang, og den jeg tenker på er virkelig lekker." Heter egentlig sharpshooter, men ok. nå mente jeg en sniper som i et sniper gevær, altså jeg må få prøvet en sniper en gang, har ikke tenkt til å bli en sniper, hehe Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 ag-3 glock 17 mg-3 mp-5 hagle, rifle Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 noen som har prøvd orginal desert eagle i .50AE? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 no shit sherlock, hva var poenget ditt? våpnene jeg snakker om eksisterer. "så må jo bli en fet sniper en gang, og den jeg tenker på er virkelig lekker." Heter egentlig sharpshooter, men ok. nå mente jeg en sniper som i et sniper gevær, altså jeg må få prøvet en sniper en gang, har ikke tenkt til å bli en sniper, hehe Ah, rifle du mener? =P Neida, fort gjort og kalle det sniper om man ikke er våpen "spesialist", hehe. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) "sniper noun a person who shoots at sb from a hidden position" - Hentet fra Oxford Advanced Learner En skarpskyter/"marksman" er noe annet igjen. Fagspråket kan være som så, men sniper er helt riktig å bruke. Endret 9. desember 2008 av Expired product Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå