4588pkdkrikue5c Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hei, Eg ser rimelig stygg ut i ansiktet. Hudormer og urenheiter. Og eindel kviser. Kvisene held nå på å avta ein del, og er ikkje noko "hissige" for tia. Så då lurer eg på - burde eg gå på ansiktsbehandling? Dei klemmer jo ut hudormer og fikser med ein masse stash i fjeset.. Nokon andre konkrete tips for å se betre ut i fjeset? Sol? Eg ser jo nå at eg må kaste meg på ei heller feminin bølge, men det får så så vere. Pikk har eg, søkar ikkje! Men tilbake til emne - tips? Eg vil ikkje sjå så skitten ut i ansiktet! Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg sier bare en ting SOLARIUM! Haha, tar det OFTE, og har aldri kviser eller urenheter Og er brun Og bare en ting til: Jeg har tatt sol ganske lenge, og får alltid høre; du er homo ass, tar sol! Også ser de resultatene, og ender med at de også tar sol Så, er du sikker på sexualiteten, er det noe stress da? Som du sier, jeg har pikk jeg og, og veit hvilke hull jeg skal besøke Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Hehehe.. Då prøver eg det i første omgang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå