qollies Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hei, for ca 5 uker siden brakk jeg uheldigvis armen (skulder). Har komt meg mye men klarer ikke å ta armhevinger det vil si: Prøvde og ta 10 armhevinger, gikk fint det men neste dag kjente jeg smerte i ryggen på høyre side. (Tok forresten også lift-up med beina.) Så kommer da spørsmålet: Er det noen som har et forslag til et treningsprogram slik at jeg kan komme meg i fysisk form igjen? Skal begynne og jogge, lurer på om det kan være en ide å ro? Vet forresten ikke om jeg bør begynne å trene (kan jo være stivhet muligens.. at den er stivna litt til...?) Men uansett er glad for svar. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 hør med legen hvor lang tid du trenger før du kan trene igjen. Lenke til kommentar
qollies Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 hør med legen hvor lang tid du trenger før du kan trene igjen. Ja har tenkt til det, men visst noen har opplevd det før eller har noe kunnskap om det så hadde det vært greit om dei svarte . Mitt treningsprogramm nå inngår kun i kondisjon. (Jogging og spurting) Har ikke tenkt å trene noe styrke ennå, men synest det har gått lang tid, og at jeg fortsatt har litt smerte er litt rart. Eller kanskje ikke, Brekte jo foten en gang også og tok vel ca så lang tid da og. Er glad for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå