Spillorakelet Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Byttet nylig ut min 60GB til 160GB utgaven med dualshock3 kontrollere. Når jeg sitter i sofaen å spiller nå (3-4m) så merker jeg at kontrollerne stadig dobbeltklikker eller reagerer tregt men når jeg setter meg nærmere så fungerer de normalt. Noen som har hørt at nyere ps3 maskiner har dette problemet eller er den min ps3 160gb som har en "feil"? Lenke til kommentar
Odals-kongen Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Har ikke hørt noe om det. Jeg har ikke opplevd noe lignende på min 40GB, har også spillt lengre unna en 4 meter. (kanskje oppimot 6 meter) Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Min kontroll på 60GB fungerer når jeg er i andre enden av huset hvertfall.. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Funker helt fint her også, har 60 gb. Det kan ikke være noe galt med kontrollen da? Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Har 2 kontrollere å begge oppfører seg likt, er nok bluetooth mottakeren i min ps3 som er for "svak" Med klar sikt til maskinen fra 2 meter funker den fint men i sofaen 3 meter unna så misser den trykk og dobbelttrykker stadig.. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Får jeg spørre hvorfor du byttet ut 60GB mot 160GB? Du vet at du kan kjøpe 320 GB og sette i 60GB-en for 700 kroner? Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Har 2 kontrollere å begge oppfører seg likt, er nok bluetooth mottakeren i min ps3 som er for "svak"Med klar sikt til maskinen fra 2 meter funker den fint men i sofaen 3 meter unna så misser den trykk og dobbelttrykker stadig.. Klar sikt skal jo ikke ha noe å si allikevel da. Min fungerer helt som den skal til kontrollen mister kontakten og skrur seg av den. Sikker på at de ikke har fått litt hard medfart litt for mange ganger da? Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Får jeg spørre hvorfor du byttet ut 60GB mot 160GB? Du vet at du kan kjøpe 320 GB og sette i 60GB-en for 700 kroner? Har ingen bruk for å spille ps2 spill så da solgte jeg den heller for 5000 å kjøpte meg en ny for 4000,- Greit med ny garanti når maskinen var 2 år.. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Forstyrrelser. Har du noen TV overføring på 2,4GHz i huset? Slet fælt med blåtann og Rutern min når rutern sin kanal var nært hvor blåtannen oppererer. Prøv og skift kanal på rutern... Feks kanal 3. Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg hadde jo en 60gb som fungerte perfekt på akkurat samme stedet før denne maskine.. Tar med meg en ny 160gb å tester i helgen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå