Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PC fungerer dårligere

Anbefalte innlegg

Hei jeg har akkurat gjort om pc'n min for bedre ytelse (XP).

Følgte rådene fra en video på youtube, den andre videoen når du søker på ''speed up xp''.

En masse små ting har sluttet å virke !

F.eks - copy / paste virker ikke ? wtf

-Pc'n fanger ikke opp telefonen min når jeg plugger den i pc'n for å legge filer over.

-Ser ingen oppgaver på oppgavelinja(websider osv)

-Får ikke til å installere lydkort driver.

- + mange små ting.

Det jeg kanskje mistenker at dette kommer fra er defragmentering som jeg gjorde på disk D.

Synes dette virker veldig rart.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er fult mulig å tweake Windows. Det er dog svært mange tips og programmer der ute som gjør mer skade enn det gjør nytte for seg. Eksempel er RegSeeker, som jeg skal love har rotet til systemet mitt mer enn en gang. Skal du rydde i registeret, er CCleaner og rydde/optimalisering programmene til Ashampoo gode og de sikkreste valgene. Det finnes dog ikke noe som heter 100% sikker registerrenser, det finnes en fare ved alle disse programmene. Har du brukt RegSeeker så går du til backup mappen, dobbelklikker på reg-filen og velger at du vil legge til filen i registeret. Dette skal forhåpentligvis gjenopprette ting slik dem var.

Her har du en annen guide:

Jeg har selv brukt denne guiden dusinvis av ganger på egen og andres PCer med stor hell. Dog som forklart med registerrens er det ikke noe garanti. Jeg føler meg trygg på at denne guiden ikke vil skape noe problemer for deg, men noen 100% garanti kan jeg ikke gi.. Det kan strengt talt ingen optimaliseringsguider.

Lenke til kommentar

Jepp, brukte regseeker.

Hvordan gjenopretter man filene? er bare 3 filer der, og kan bare gjenoprette 2 av de.

Fant også ut at jeg har problemer med å boote. Får ikke til å 'start maskinen på nytt'

Må slå den helt av og starte den opp igjen osv osv osv.

Gjenopretting av pc funker heller ikke.

Hmmm..

Hva skal jeg gjøre får å få pc'n til å funke ordntlig igjen? XP cd, legge inn på nytt : S?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...