Edian Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Det dreier seg nemlig om en gammel film. Poenget er uansett at jeg trenger å få bestilt den. Det er noen familiemedlemmer som gnager i hodeskallen min fra sør og vest med mas om denne filmen. Øyvind Vennerød er regissør. Har søkt litt rundt, men finner ikke noe. Informasjon finner jeg nok av, men jeg trenger nesten å få bestilt den. Jeg skal fortsette å søke, men om du/dere kjeder deg/dere, gjør et søk for meg! Takk! Lenke til kommentar
laksekongen Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 ER KANSKJE LURT og beskrive den litt????? Lenke til kommentar
Senitel Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 ER KANSKJE LURT og beskrive den litt????? Det er vel ikke nødvendig siden han opplyser at filmen heter Støv på hjernen Lenke til kommentar
Edian Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 ER KANSKJE LURT og beskrive den litt????? Tror ikke det ville gjort det noe lettere for noen. Å beskrive en film i et forum gjør man jo gjerne når man ønsker å få vite tittelen på filmen. Tittelen har jeg. Mer trengs ikke for å hjelpe meg. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Her er den, men den er brukt. Lenke til kommentar
Edian Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Takk : ) Har tatt kontakt med selgeren. Lenke til kommentar
Senitel Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Det har jeg også! Får se hvem som vinner budrunden da =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå