Soni-M Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hei alle sammen. Jeg skal ha framføring i 5 min i naturfag. Og vi skal ha en ukjent dyr vi skal fortelle om og jeg vet ikke helt hvilke ukjent dyr jeg bør ta? Takk om dere hjelper meg:D Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Nebbdyr eller Kiwi, det er to søte ikke så kjente dyr Lenke til kommentar
Soni-M Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Nebbdyr eller Kiwi, det er to søte ikke så kjente dyr Ja, takk for hjelpen, men jeg finner ikke særlig mye informasjon av kiwi.... Andre forslag Jeg trenger virkelig hjelp har framføring i uka.. Lenke til kommentar
fhl Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Litt info om kiwi. Frode Lenke til kommentar
Soni-M Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Litt info om kiwi. Frode Takk, jeg fant det i norsk også, men det var ikke såå mye Andre ukjente dyr dere vet om? TRENGER VIRKELIG MYE HJELP Endret 2. desember 2008 av Soni-M Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Må det være et nålevende dyr? Dodo-fuglen har en litt artig historie. Lenke til kommentar
Soni-M Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Må det være et nålevende dyr? Dodo-fuglen har en litt artig historie. Det må ikke være nålevende det kan være alle ukjent dyr.... Takk.... Andre forslag om ukjente dyr? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 http://en.wikipedia.org/wiki/Platypus Det er litt info om nebbdyr hvis det trengs. http://en.wikipedia.org/wiki/Raccoon Vaskebjørn...artig søtt dyr. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Disse er om ikke ukjent, fasinerende! Nebbdyret. Edit: Auda, det er visst ikke så ukjent likevel... :!: Endret 2. desember 2008 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Du kan f.eks fremføre om dovendyret, tapiren eller manaten/sjøkua. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå