karl95 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 vis jeg kjøper rock band til wii må jeg ha en wii kontroll til hvert instrument? Lenke til kommentar
Krissman Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 nei, det er bare på guitar hero Lenke til kommentar
karl95 Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 kan man bruke guitar hero gitar på rock band? Lenke til kommentar
Krissman Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 nei, og det er det som gjør at jeg ikke har kjøpt world tour enda. Lenke til kommentar
karl95 Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 er det noen grunn til at alle de musikkspillene er billigere til wii ? Lenke til kommentar
Krissman Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 wii spill skal generelt være billigere men sånn har det ikke blitt i norge. men kan hende de vet at publikumet ikke er villig til å betale store summer for spill. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) er det noen grunn til at alle de musikkspillene er billigere til wii ? Det er billigere fordi tilbehøret er mer som bare et skall for kontrollen, sammenlignet med Xbox 360 og PS3 som er fullverdige kontrollere. Nå er jeg ikke kjent med Rock Band, men regner med det er samme opplegget. edit: Når det gjelder bare spill er noen litt billigere på Wii fordi utviklingskostnadene er lavere. Endret 5. desember 2008 av TCi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå