Re-Offender Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Komplett.no har valgt å ta inn førstevalget til entusiastene, DFI! Intel hovedkort: http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=10492&mfr=DFI AMD hovedkort: http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=10112&mfr=DFI Lenke til kommentar
007CD Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Næhmen! Det der var skikkelige koselige nyheter! Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 DFI var førstevalget før, men i disse dager er det Gigabyte og Asus som gjelder. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Det er jo vanskelig å ha et førstevalg som ikke selges i norge da. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Det er jo vanskelig å ha et førstevalg som ikke selges i norge da. Joda, men er nok en grunn til at DFI har vært borte fra Norske nettbutikker så lenge. Etter det jeg har sett på XtremeSystems.org forumet, og i hardware reviews på de kjente sidene, så er det faktisk Gigabyte og Asus som regjerer. Ser lite til DFI... Men jeg husker godt da nForce4 Ultra baserte hovedkort var det entusiastene hadde, og her var DFI helt klart best. Hadde et kort selv. Hovedgrunnen var så klart overlegen overklokkings muligheter. Men BIOS'en på nyeste Gigabyte og Asus korta er like avanserte. Endret 2. desember 2008 av Betroz Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Nå er det nå en gang slik at DFI kjører heldigitalt 8-fase på strømforsyningsdelen til CPU, kombiner dette med høykvalitetskondenstorer og du har noe som burde være dønn stabilt (overklokka) 2 år etter opprinnelig oppstart. Jeg er ikke i tvil, hadde gått for DFI uten å blunke. Endret 3. desember 2008 av ArcticOC Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Meget hyggelig nyhet. Nå blir det bestilt et par kort etterhvert. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Meget hyggelig nyhet. Nå blir det bestilt et par kort etterhvert. Å, er det du som har kjøpt alle? Midlertidig utsolgt (antatt leveringstid til oss: 14 dager) Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Skulle gjerne ha kjøpt X58 kortet deres, men pga meget billige aksjer nå for tiden velger jeg å kjøpe meg inn i markedet med alle mulige midler, så det blir ingen hardwareoppgraderinger på meg med det første, sitter faktisk på et gammelt i975X basert kort nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå