Gjest gjesteposter Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg og kjæresten (18&17år) har vært sammen i et par uker. Ingen av oss har noen erfaring med sex eller har hatt tidligere kjærester. Vi har begynt å kysse\kline, holde rundt hverandre, stryke og kose osv i senga (med klær)... Det er stort jeg som har ledet an da hun kanskje er litt beskjeden. Noen tips til hvordan jeg kan "lede" oss mot å bli enda mer intime (uten nødv. å ha sex sånn helt enda)? Forslag? Vil gå ganske rolig frem, slik at begge skal være helt trygge og klare for å ha sex når vi har det, og hun ikke føler seg presset til det... Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Kan du ikke bare spørre henne om ikke dere begge kan ta av dere på overkroppen f.eks.? Hun hadde sikkert ikke hatt noe i mot det Hvis ikke får dere heller vente litt, alt til sin tid! Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Får du ikke av ho klæra koser du ikke riktig Lenke til kommentar
Sweeny_girl Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Kjæresten min pleier iallefall bare å gå lenger og lenger og spørre om alt går greit underveis. Det er veldig koselig, og jeg føler at han virkelig er opptatt av å respektere meg og mine grenser Og hvis hun da er ganske beskjeden så er det bra at du spør, hvis ikke kan du risikere at du gjør noe hun ikke vil, men ikke tør å si ifra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg