Insomniac Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Er så ufattelig utålmodig på det kortet Og jeg vet jeg ikke er alene om det. Er det noen som har noen indikasjon på når ting begynner å skje her. Når prisene senkes på 9700 osv. Så kan vi gjerne holde hverandre oppdatert gjennom en felles post. Som f.eks... denne Post når dere hører noe nytt. Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 jeg har modda ja...blædiblu Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 autist? <----------- foilltank vennligst utdyp Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Sjekk Hercules Prophet 9800pro da, ser skikkelig rå ut!!! Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 NOEN SOM VET OM DET KOMMER EN 256 MB VERSJON AV DETTE KORTET? Lenke til kommentar
Fredrik^- Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 ja det tror jeg er ganske sikkert. Den kommer nok litt senere, kanskje i mai måned. Men den skal komme, 256 mb versjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå