TolLefsa Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hei, min klasse har mattetentamen i morgen, og i den forbindelse så skal vi gjøre noen oppgaver på Excel. Jeg lurer på hvordan man tar Formelutskrift.Læreren vår mente dette var viktig. Håper på god hjelp. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 er det excel 07 eller 03? Eg har berre 07 for handa no. Velg fanen "Formler" og trykk "Vis formler" etter det skal det berre vera å skrive ut Lenke til kommentar
TolLefsa Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Takk. tror vi bruker 2007 på skolen. Jeg lurer bare på en ting til, kommer kun formelutskriften på utskriftversonen? for det kom ikke opp noe hos meg på dataskjermen. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 hmmm.. hørres rart ut. Hos meg ser det slik ut Lenke til kommentar
TolLefsa Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 nå skjønte jeg. Takk Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Dersom du mener at problemet med maskinen din er løst, kan du endre emnetittelen din, ved å trykke på -knappen i førsteposten din. Dette vil være med på å holde forumet mer oversiktlig for supporterne, samt at nye folk som får samme problemet lettere vil finne en passende tråd å se i. -Surf trygt- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå