Prusk Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg lurer på om ikke disse må forholde seg til norske regler. Jeg tenker da spesifikt på Vistaprint.no som har en norsk side, men som oppererer litt i gråsonen. Om du bestiller varer for 180kr inklusive frakt og bekrefter bestillingen med kortnummer etc, så får man opp et tilbud om en ekstra enhet av hva du har bestilt for slikk og ingenting. Dette kom opp med nedtellingstidtaker. Dessverre ble det trykket kjøp her også, og produktet ble lagt til i ordren som var bekreftet av meg. Nå hadde jeg ingen mulighet til å endre, og sluttsummen ble over 200 kroner inklusive frakt. Tok kontakt med dem og hørte om det var mulig å gjøre endringer på ordren, men når jeg fikk svar på mail var ordren alt i trykken. Lenke til kommentar
Smurfulf Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 For å få .no domene må du ha norsk organisasjonsnummer, og det har de --> Brønnøysundregisteret's oppføringer Det er helt klart i gråsonen, men så lenge de følger angrefristloven er det lite du kan gjøre. Stiller mine tvil til at forbrukerombudet er helt fornøyd med hvordan de opperere da... Lenke til kommentar
JFM Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Kontakt Forbrukerombudet... De kommer til å støtte din sak Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Burde sikkert ha gjort det, men foreløpig er det mer stress enn nytte. Det kommer til å koste meg rundt 100-150kr mer enn jeg forventet, men jeg orker ikke bruke mye tid på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå