Nidhogg Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Her kan alle som vil komme med sine anbefalinger (når det gjelder film, musikk , web-side, spill, mat, TV-proram,konsert.... o.s.v) Jeg vill på det sterkeste anbefale filmen Snatch (vet den er litt gammel, men for dere som ikke har sett den se den NÅ! den går faktisk på CANAL+ for tiden) Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Jeg har en del å anbefale: FILM: Blue Streak A beautiful mind (en tanke-vekker) MUSIKK: Muse Greenday Linkin Park (meteora er drit bra!) mye mer også, men kommer ikke på no akkurat nå Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Var på kino i går og så Kopps, har ikke ledd så mye på lang, lang tid!!! Anbefales Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Musikk: Ode to Joy spilt med fioliner. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Kopps er genial Lo meg skakk jeg og,hehe Lenke til kommentar
fondus Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 hum... Vennligst post filmanbefalingene der Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Her kan alle som vil komme med sine anbefalinger (når det gjelder film, musikk , web-side, spill, mat, TV-proram,konsert.... o.s.v) Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 hum... Vennligst post filmanbefalingene der "mitt navn er fondus... leke moderator!" Lenke til kommentar
fondus Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 hum... Vennligst post filmanbefalingene der "mitt navn er fondus... leke moderator!" "mitt navn er fondus. jeg har opprettet en tråd om bra filmtips. vennligst ikke clone posten min" "mitt navn er kebab gud... jeg er født for å kverulere på forumet" Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 "mitt navn er Kebab gud .... jeg lever bare for å irritere Fondus" ... huff .. vi burde begge få oss et liv .. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 "mitt navn er Kebab gud .... jeg lever bare for å irritere Fondus" ... huff .. vi burde begge få oss et liv .. Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Fritid Roing, dritkuuuuult, noe av det kuleste i hele denne store verden! Fikse en gammel moped (kjempegøy når motoren endelig starter) Butikker Rustne eike, jobbet der en gang sammen med en kamerat fordi vi da fikk en sykkel (med diverse mangler). Etter en halvtime måtte jeg hjem til middag, og da fikk vi sykkelen uten å måtte arbeide noe mer. Rema 1000 (brus koster 5 kr halvliteren, 100 gram sjokolade koster også 5 kroner) Musikk Eels Muse (Cave er en veldig bra låt) Pink Floyd Radio, TV, Kino Bowling for Columbine (tankevekker den og) Hallo i luken (veldig morsomme parodier på politikerne våre) Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 hum... Vennligst post filmanbefalingene der "mitt navn er fondus... leke moderator!" 0mg, det sier DU ? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 hum... Vennligst post filmanbefalingene der "mitt navn er fondus... leke moderator!" 0mg, det sier DU ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå