Gå til innhold

sony ericsson eller nokia?

Anbefalte innlegg

hei:) hadde tenkt meg n95 y mobil. har nå en n95, bra den, men begynner å gå litt lei. den begynner også å bli litt sliten.

bare lurte på om det er mange SonyEricsson mobiler som har samme system som mange av de nyere nokia mobilene. slik at du kan koble deg på trådløse nettverk der du er, uten å bruke WAP. har SE mange av disse mobilene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel 2 mobiler jeg ville sett på da G900 eller Xperia X1, sistnevnte er klart best, men også dyrest. G900 også er helt ok, litt treig, men fungerer fint.

Den "beste" akkurat nå alt i alt tror jeg nok er HTC Touch HD (tror det er det fulle navnet). Du finner nok tester av alle om du søker litt, kanskje tilogmed her på amobil.no.

Hvis du er av den tålmodige typen så kommer det endel godbiter i tiden som kommer også. Det spørs alt etter hva du er ute etter, det finnes både proffmobiler og mer "surfe" mobiler som har wlan innebygget nå i tiden fremover. Selv er jeg litt interessert i Nokia 5800 som kommer på nyåret. Det er nok en ganske enkel mobil, men den har alt jeg trenger og den er fullbasert på touch uten noe tastatur, noe jeg synes virker spennende å teste ut.

Lenke til kommentar

Fikk meg en G900 i posten i dag. Den er dermed dessverre for fersk til at jeg kan anbefale den, men foreløpig er jeg ganske så fornøyd. Har dessverre ikke fått testet WLAN enda, men den støtter tom. VPN fant jeg ut, så jeg bør kunne koble meg til studentnettet på skolen.

Hvis du har stor lommebok og store lommer burde du kanskje vurdere X1 som det ble nevnt over, der får du mye større skjerm pluss fulltastatur, men til gjengjeld er den DYR og SVÆR. Den er stappet med alt du skulle trenge, men dette er likevel to ganske avgjørende faktorer for de aller fleste.

HTC Touch Diamond/Pro er jo også modeller du kan kikke på, gode windowstelefoner med WLAN og touch.

Ellers har du E-serien fra Nokia, da særlig E66 og E71 som begge er gode telefoner og som støtter WLAN.

Lenke til kommentar

P1 er vel for det meste utfaset, det er en forholdsvis gammel modell (ingen som har den på lager iflg prisguiden), og G705 har ikke kommet enda. Så i bunn og grunn er det kun disse to, samt C905.

Men C905, som vi glemte å nevne, er også en genial telefon. Denne er dog mest myntet på de som har stort behov for kamera, men det er da også sannsynligvis den drøyeste kameratelefonen som er å få tak i på markedet i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...