Bone Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Heisann! Er det noen som har noen anbefalinger til noen gode programmer til Webcam? Har et kamera på min bærbare men ikke noe software jeg er fornøyd med.. Ønsker å ta opp snutter, og ta bilder.. Bruker Vista 32 bit Takker Lenke til kommentar
jH- Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Kanskje Yawcam er noe for deg? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Tusen takk! Prøvde det litt.. og det fungerte jo, men syntes det var litt.. hmm.. rart? Eller, noe gammeldags og tregt, kanskje? Har du prøvd det selv? For, det er jo mest å knipse bilder jeg skal ha den til, men syntes det var litt tungvindt med 2 vinduer, og en manglende trykk-en-tast-og-autolagre-bilde-i-gitt-mappe -knapp.. Men, som sagt.. det fungerte jo egentlig! Syntes det var litt rart, for jeg har jo prøvd å google, men syntes det var veldig "mangel" på slike programmer til Webcam? Er det jeg som bare ikke har funnet, eller finnes det liksom ikke så mange slike programmer? Takker igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå