Torch64 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Har byttet kjøleribbe og vifte til min AMD 4800+ Etter bytte av vifte ser ut til at den nye kjøleribba ikke presser hardt nok mot CPU. Maskinen starter nemlig ikke opp hvis jeg ikke legger litt ekstra kraft mot kjøleren med hånden. Hvis jeg slipper trykket fryser som regen maskinen med en gang - jeg har forøkt med passe, mye og lite kjølepasta i flere omganger uten at det hjelper. Noen som har forslag til løsning? Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) skru den hardere fast? eventuelt se at det ikke rer CPUen som ikke sitter ordentlig. Endret 3. desember 2008 av simster Lenke til kommentar
Torch64 Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 skru den hardere fast?eventuelt se at det ikke rer CPUen som ikke sitter ordentlig. Skiftet både kjøler og vifte... CPU går jo fint på plass og låsespaken ser ut til å fungere. Jeg kan ikke se at disse metallspennene som fester ribba til hovedkortet kan strammes noe mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå