MiKA7 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Heisann.. har ett lite spørsmål, huseieren min har hatt en del meglere på besøk her som også har vært hos meg for og se seg rundt.. Det jeg lurer på hva er rettighetene mine hvis han selger huset?? eller kan jeg risikere å bli kastet ut sånn uten videre av den evt nye eieren? Takker for all hjelp.. Michael Endret 2. desember 2008 av MiKA77 Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Du har rett på x antall måneder flyttevarsel. Er dessverre på dette tidspunkt usikker hvor lang denne flyttevarselen er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Står ikke dette i kontrakten din? Da bør du sjekke med en advokat hva som er standard. I kontrakten jeg har med min leieboer har jeg med et punkt om at utleieforholdet termineres dersom huset selges (noe vi ikke har planer om på mange år). Uansett, det kan jo være at ny eier vil videreføre din avtale, slik at du fortsatt kan bo der etter eierskiftet. Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Står ikke dette i kontrakten din? Da bør du sjekke med en advokat hva som er standard. I kontrakten jeg har med min leieboer har jeg med et punkt om at utleieforholdet termineres dersom huset selges (noe vi ikke har planer om på mange år). Uansett, det kan jo være at ny eier vil videreføre din avtale, slik at du fortsatt kan bo der etter eierskiftet. takker for hjelp! fant ut at han skal bare skal retaksere huset^^ heldigvis:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå