haabe Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg sliter med at vinduer - spesielt Word og Firefox - låser seg i z-stacken, slik at de blir liggende "ontop", og det aktive vinduet ikke blir liggende øverst. Kjører forøvrig Vista x64. Har en mistanke om at det kanskje kan ha noe med skjermkortdriveren å gjøre, men å oppdatere den har ikke ført til noen bedring. Har et GeForce Go 7600-kort med 180.70-driveren. Lenke til kommentar
haabe Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 Ingen som har en løsning? Lenke til kommentar
margiotta Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Funnet en løsning? Jeg har for øvrig samme problem kan det virke. For meg gjelder det først og fremst Excel og IExplorer. Etter kort tid med en av dem åpne, låses alt annet enn det gjeldende vindu. Må trykke ctrl+alt+del, og bare åpne for og ”låse opp”. Så kan jeg skifte program. Trykke på start osv. Og slik fortsetter det. Forbanna irriterende. Noen som har en løsning? Har en HP Elitebook som kjører Vista x64. Lenke til kommentar
haabe Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Nei, dessverre. Du får ikke minimert vinduet som låser seg til "ontop"? Det får i alle fall jeg til - og da løser det seg (delvis). Eksepsonelt irriterende er det jo uansett..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå