Genuine Genes Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg har ps3 og jeg har iMac, derfor fungerer et program som heter Medialink ypperlig til streaming frem og tilbake av forskjellig media. Har noen en serial jeg kan låne? Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 altså det du leter etter en en serial til medialink? Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) #### fant den på nett men vet ikke om den fungerer? kan jeg få tilbakemelding og eventuelt finne ny? Endret 2. desember 2008 av datating Fjernet serial Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Prøvde på både v. 1.57 og v. 1.59 Fungerte ikke på noen av dem, dessverre. Kom gjerne med flere Helst til 1.59., men jeg har mulighet til å sjekke på 1.57 også. Edit: Skal se en prison break episode nå, sjekker denne tråden igjen om 50 min ca. Må gjerne skrive inn flere serials, så kan jeg teste flere. Endret 2. desember 2008 av Genuine Genes Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Forumet tillater ikke warez her. #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg