Frohman Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Når ble det jentenes feil at dere er svake? Det er ikke min feil at uteliggere er svake, men jeg sparker dem ikke i trynet og stjeler heroinen deres likevel. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hvis du absolut må lure noen, så er det bare å si: "Sett deg her i senga mi du jenta mi, så skal du få se på frimerkesamlinga mi" Damer eeelsker sånt. Da hadde jeg seriøst ledd av deg. Lenke til kommentar
Fotgrafen Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Hadde ledd godt jeg og:P Hva med: Kom her baby, nå får vi snakke seriøst azza! Kom og legg deg i senga vår så skal vi snake sp seriøst at det tyter ut! Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Da hadde jeg seriøst ledd av deg. Det sier du. Min erfaring er at det ikke finnes noe i hele verden som er bedre enn lame sjekklinjer. Hvis det sies litt spøkefullt, men ikke så spøkefullt at de ikke tror du mener det. Krizkriz har rett, jenter eeeelsker sånn. "Så søt du er, har du spist sukker." "Duu...?" "Ja?" "Hei." "k9zfn9z... hei." Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 "Hey, har du alltid vært så søt eller har du øvd?" Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Forskjell på å le av og med noen. Jeg hadde nok ledd AV vedkommende Enkle er ofte det beste, og jeg syns "pule?" funker i massevis. Lenke til kommentar
Fotgrafen Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 "Hey, har du alltid vært så søt eller har du øvd?" Den var god du! Lurer på hva madammen hadde sagt da.... Kanskje: Jeg har øvd. så tar hun fingeren nedi sukkeret og inn i munnen og sakte ut. Da hadde det seriøst vert noe på gang Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Dude, må du lure dama di te sengs? Lenke til kommentar
Fotgrafen Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Det er ikke derme sagt at jeg har dame, lurte kun på hva dere gjorde Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 litt rohypnol eller ghb så er saken klar. nei til det seriøse NAKED MAN. eller bare dra på byen ta den nest fineste jenta i venne gjengen, og du vil enten få deg noe av ho. siden det endelig er hennes tur, eller av den fineste. som syns du er en flott fyr som ikke bryr deg om utsende. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 litt rohypnol eller ghb så er saken klar. nei til det seriøse NAKED MAN. eller bare dra på byen ta den nest fineste jenta i venne gjengen, og du vil enten få deg noe av ho. siden det endelig er hennes tur, eller av den fineste. som syns du er en flott fyr som ikke bryr deg om utsende. Charlie Harper har en teori om at man alltid skal gå etter den peneste jenta, for hun er mest ensom, ettersom ingen tørs å gå etter henne. Min erfaring sier dog ikke dette. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Blir jo ikke sånn om alle følger hans teori Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Blir jo ikke sånn om alle følger hans teori Vel, duh, det er jo det de ikke gjør. Lenke til kommentar
Fotgrafen Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Haha, den skjønte jeg godt Hadde tatt seg ut om det var sånn:p Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Din Metode På Og Komme I Senga. Det holder vel bare med og nappe litt i løken skulle jeg tro. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 No need for words... Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Dette er svaret? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg