EviLEddiE Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 http://www.casewraps.com Synd at dette foreløplig kun gjelder i USA, da det ikke har kommet noen norske distributører enda... Dette blir nok den mest sannsynlige måten for meg å realisere planene om et Transformers-motiv på min Shuttle SB51G - en "ekte" airbrush-jobb blir nok ALTFOR dyrt! Lenke til kommentar
smoke Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Så KULT håper det kommer til norge snart!!! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Det der var dødskult, hvor mye koster det a? Fett 8) Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Oida! Microplex, please import this !! Ser ut til å koste rundt 40 USD. Likte spesielt denna godt. http://www.casewraps.com/shop/media/007_tall.jpg Hvis, så skal jeg bare hå på høyre sidedør.. Det hadde vært ultra-konge ! Lenke til kommentar
Thorin Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Oida! Microplex, please import this !! Ser ut til å koste rundt 40 USD. *håpe* Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Oida! Microplex, please import this !! Ser ut til å koste rundt 40 USD. *håpe* Skal sende mail og spørre. BTW: Er du [GM]Thorin ? Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 OI! nei men så NICE!!!! men hvis microplex importerer dette kan det bli ganske "odd" eller "common" noen enige?? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 my thoughts exactly. Idet det er "produsert" er det nesten ikke casemod i mine øyne. Det er bedre å lakke kassa ensfarga så lenge det er selvgjort og gjennomført. Lenke til kommentar
Thorin Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 BTW: Er du [GM]Thorin ? nei.. en kis som har stjeli nicket mitt nå ass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå