NuB Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Litt vanskelig å forklare dette. Men saken er at jeg slettet endel filer uten å tømme søppelkassen. Så formatterte jeg systempartisjonen. Dermed forsvant opplysningene om søppelkassen. Men filene i søppelkassen forsvant ikke (de ligger på en annen partisjon enn Windows XP) Så nå står det i Windows at disken er (nesten) full, selv om det skal være ca 20 GB ledig. Noen som vet hvordan jeg gjør denne "forsvunnede" delen av disken tilgjengelig? Lenke til kommentar
fa2001 Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 20 GB! Det var mye, men det er vel mulig å få plass til så mye der hvis du har en 200 gigger eller.no. Ellers, jeg tror filene legges under X:Recycler hvor X er stasjonen du har filene på. Denne mappen er skjult. Du kan vel velge "vis skjulte filer", eller så vises mappen i Nero (CD-brenne-program) uansett. Prøv å slette innholdet i denne... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 kjør et defragmenteringsprogram med optionen "wipe free space" eller.no på... Lenke til kommentar
NuB Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 Takk for tips, varene lå i Recykler-mappen, riktignok godt skjult. De slettede filene ligger der som en systemfil med et mystisk navn (masse tall). Lenke til kommentar
ExhalE Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Har AKKURAT det samme problemet, og jeg klikker snart, jeg trenger all den plassen jeg kan får.. det står at jeg har 1 gb igjen når jeg egentligt har 5 :/ What to do?! Lenke til kommentar
NuB Skrevet 20. april 2003 Forfatter Del Skrevet 20. april 2003 Finn Recycler-mappen og fjern den.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå