Henrikssen Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) På denne siden kan vi snakke om Head sine Mojoski som etterhvert har blitt en hitt over hele verden Endret 8. januar 2009 av Henrikssen Lenke til kommentar
Virke Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Ok? vel, jeg har mojo bindinger O.O Lenke til kommentar
Laffebaffen Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg har et par Head Mojo70, er ikke spesielt godt fornøyd med skiene! Et problem med alle Mojo skiene er overflaten, når du skal grabbe osv er det fordt gjort at kantene slår borti overflaten, og vips detter det av store flak. Vet ikke hvordan det er på de aller nyeste Mojo skiene.. Lenke til kommentar
Henrikssen Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Fikk ett par Head Mojo two i Julegave Har ikke prøvd dem ennå, men de skal nok funke fett Håper jeg Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Skal kjøpe Head Mojo sko Får håpe jeg blir fornøyd Lenke til kommentar
Henrikssen Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Det både håper og trur jeg;) Lenke til kommentar
Henrikssen Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Come on! Er det ingen som har Head Mojo ski, bindinger, støvler. Skriv om de! ;D Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Come on! Er det ingen som har Head Mojo ski, bindinger, støvler.Skriv om de! ;D Skal skrive om skoa når jeg får prøvde, det vil si 30 Januar Lenke til kommentar
Trancefisken Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 lol. Har mojo bindinger ^^ Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Har ett par mojo ski med telemarkbindinger på. Må si meg enig med overflaten. En liten stuss med stålkanten og en hugger biter av skia. neste skia mine blir nok gammeldagse ski uten tupper i hytt og gevær. De føles ganske så tunge av å til, men får overleve med de noen år fremover. Neste uke er det Chamonix så håper på fine forhold og ingen skader Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå