Gå til innhold

Får ikke åpnet Open Office fil! Trenger hjelp så fort som mulig!


Anbefalte innlegg

Hei, mitt dataproblem (og jeg har en del) i dag er:

 

Jeg har sendt et dokument på mail fra min bærbare skole-data og over på den stasjonære jeg har hjemme. Dokumentet er doc, og det er skrevet i Open Office. Men jeg får ikke åpnet det på den stasjonære! Og der har jeg både World og Open Office! Og jeg vet ikke hvorfor! Og jeg må ha det dokumentet i dag, for jeg har prøve i morra.

Hvordan skal jeg få åpnet dette?

 

På forhånd tuuuuuuuusen takk!

 

Håper på raske svar :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, mitt dataproblem (og jeg har en del) i dag er:

 

Jeg har sendt et dokument på mail fra min bærbare skole-data og over på den stasjonære jeg har hjemme. Dokumentet er doc, og det er skrevet i Open Office. Men jeg får ikke åpnet det på den stasjonære! Og der har jeg både World og Open Office! Og jeg vet ikke hvorfor! Og jeg må ha det dokumentet i dag, for jeg har prøve i morra.

Hvordan skal jeg få åpnet dette?

 

På forhånd tuuuuuuuusen takk!

 

Håper på raske svar :D

 

 

tror nok ikke at du kan åpne en .docfil i word, men det du kan gjøre er at du klipper/kopierer alt i et tekstdokument og så lagrer du det på den stasjonære. åpner fila og klipper/kopier og limer inn i word på den stasjonære

Lenke til kommentar

Hvorfor i all verden skulle han ikke få åpnet en doc-fil i Word? Doc er standard lagringsformat for Word (docx for Word 2007).

 

Ellers gir du oss litt lite å gå på her. Hva skjer når du forsøker å åpne filen, både i Word og i Writer? Får du noen feilmeldinger?

Endret av kjeklulf
Lenke til kommentar

jeg gjetter vilt her, og sier at:

 

 

DU har office 2007 på den bærbare som standarlagrer til .docX

 

 

 

Du har office2003 og openoficce hjemme,, hvor ingen av dem kan åpne .docx filer

 

 

 

løsning: du må "lagresom" som en .doc fil

EDIT takk kjekulf det la jeg ikke merke til, nei da vet jeg ikke hva problemet er...

Endret av Diskutereren
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...