Eggeplommen Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hei, mitt dataproblem (og jeg har en del) i dag er: Jeg har sendt et dokument på mail fra min bærbare skole-data og over på den stasjonære jeg har hjemme. Dokumentet er doc, og det er skrevet i Open Office. Men jeg får ikke åpnet det på den stasjonære! Og der har jeg både World og Open Office! Og jeg vet ikke hvorfor! Og jeg må ha det dokumentet i dag, for jeg har prøve i morra. Hvordan skal jeg få åpnet dette? På forhånd tuuuuuuuusen takk! Håper på raske svar Lenke til kommentar
Zarcaz Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hei, mitt dataproblem (og jeg har en del) i dag er: Jeg har sendt et dokument på mail fra min bærbare skole-data og over på den stasjonære jeg har hjemme. Dokumentet er doc, og det er skrevet i Open Office. Men jeg får ikke åpnet det på den stasjonære! Og der har jeg både World og Open Office! Og jeg vet ikke hvorfor! Og jeg må ha det dokumentet i dag, for jeg har prøve i morra. Hvordan skal jeg få åpnet dette? På forhånd tuuuuuuuusen takk! Håper på raske svar tror nok ikke at du kan åpne en .docfil i word, men det du kan gjøre er at du klipper/kopierer alt i et tekstdokument og så lagrer du det på den stasjonære. åpner fila og klipper/kopier og limer inn i word på den stasjonære Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Hvorfor i all verden skulle han ikke få åpnet en doc-fil i Word? Doc er standard lagringsformat for Word (docx for Word 2007). Ellers gir du oss litt lite å gå på her. Hva skjer når du forsøker å åpne filen, både i Word og i Writer? Får du noen feilmeldinger? Endret 2. desember 2008 av kjeklulf Lenke til kommentar
Ihasabucket Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) jeg gjetter vilt her, og sier at: DU har office 2007 på den bærbare som standarlagrer til .docX Du har office2003 og openoficce hjemme,, hvor ingen av dem kan åpne .docx filer løsning: du må "lagresom" som en .doc fil EDIT takk kjekulf det la jeg ikke merke til, nei da vet jeg ikke hva problemet er... Endret 2. desember 2008 av Diskutereren Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hvis du leser det første innlegget slipper du å gjette så mye. Det står at dokumentet ble skrevet i OpenOffice og lagret i doc-formatet. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Blir du desperat nok kan du åpne den i notisblokk og rippe over hva som trengs. Lenke til kommentar
Eggeplommen Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 jeg fikk åpnet det på en annen data, så det gikk bra Men jeg skrev det i Open Office på skole-pc'en. Men jeg skal ikke åpne det i Word på den stasjonære hjemme, men i Open Office. Så jeg tror det er det at jeg har forskjellige versjoner av open office. Men tusen takk for alle forslag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå