Gå til innhold

Bytte fra Vista til XP på på HP HDX9350


Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om det vil fungere å bytte OS fra Vista Home premium ti XP Pro på en ny HDX 9350? HP påstår at det ikke er mulig..

Har opplevd mye trøbbel med Vista på denne maskinen og kunne tenkt meg å prøve XP.. Er det mulig å kanskje kjøre XP ved siden av Vista?

Endret av Morten290680
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen som vet om det vil fungere å bytte OS fra Vista Home premium ti XP Pro på en ny HDX 9350? HP påstår at det ikke er mulig..

Har opplevd mye trøbbel med Vista på denne maskinen og kunne tenkt meg å prøve XP.. Er det mulig å kanskje kjøre XP ved siden av Vista?

 

 

se på produsentes side og se om du kan finne xp drivere til din modell ;) finner du ingen driver så kan det nok bli vanskelig vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Det ligger Xp drivere på Hp sin dedikerte side til denne maskinen.. Så de finnes ihvertfall..

 

hvis alle de mest nødvendige driverene er der så er det ikke noe problem ;)

 

jeg bytta fra vista til xp på min, sleit litt med å finne drivere og riktig xp plate, men det gikk :) heldigvis :new_woot:

Lenke til kommentar
man skal plages litt, og som regel når man har plagdes litt og funnet de rette driverne og fikset litt på det, så funker som regel alt greit som det skal.

 

hvorfor bytte til xp ?

 

var vista for treigt for deg eller hva var problemet :)

 

 

pcen var litt treig, men jeg kunne leve med det. Jeg byttet til xp for jeg syns xp er bedre =) og jeg er vant og kan xp :p

Lenke til kommentar

XP fungerer forsåvidt greit for meg også, men jeg har litt trøbbel med spill. Foreksempel med flightsimulator X og 2004 får jeg veldig lave fps. Fikk ca 7500 poeng med 3DMARK 06. Vet ikke om det hadde hjulpet med å skifte til XP, men jeg har bra fps på min gamle Zepto, så denne maskinen burde gjort det mye bedre der skulle jeg tro..

Har prøvd det meste, men får ikke opp fps`n..

 

Hva kan det skyldes??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...