langtongting Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Lurer på om noen her bruker trådløst aksesspunkt sammens med xbox 360. Da hvilken modell dere har og om dere har gode erfaringer. Jeg nekter å kjøp den latterlig overprisede nettverksadapteren, og uansett så er det helt utrolig at den ikke har dette innebygget. Til og med nintedo har dette innebygget i Wii og DS! Uansett. Noen her som bruker aksess punkt som klient? Jeg har ikke noen mulighet for å bruke kabel. Endret 2. desember 2008 av langtongting Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Hvor mange ganger har du klaget på at 360 ikke har wifi nå? Ga du ikke 995kr for maskinen? Likevel bare klager du. Din feil at du ikke klarer å bruke internett kabel som flesteparten gjør. Herlig at DU må betale for din wifi og at ikke JEG er med på å betale den for deg. Endret 2. desember 2008 av MagnarP Lenke til kommentar
marama Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 jeg bruker den. merker ikke forskjell på trådløs og kabel. så da bruker jeg trådløs Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) *overser MagnarP og andre ***** som ikke kan bidra til noe konstruktivt* jeg bruker den. merker ikke forskjell på trådløs og kabel. så da bruker jeg trådløs Bruker du aksess punkt eller adapteret fra MS? Endret 2. desember 2008 av langtongting Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hvis du selger din 360 så slipper du å tenke mer på det. Og så slipper vi andre å kanskje lese om hvor forferdelig det er at en konsoll til 995kr ikke har det innebygget i annenhver post fra deg. Du visste jo hva du gikk til, men det er jo rimelig opplagt du elsker å rakke ned på 360 ved enhver anledning. Holder kona di ut 360 bråket fortsatt da, selv når den bare er i dashbordet? Var vel 3 poster siden vi fikk forrige 360 klagesang fra deg om det. Ganske utrolig at du lager en tråd selv om wifi og klarer ikke unngå å klage på at den ikke har wifi nå også. For trettende gang er det vel. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Hvis du selger din 360 så slipper du å tenke mer på det. Og så slipper vi andre å kanskje lese om hvor forferdelig det er at en konsoll til 995kr ikke har det innebygget i annenhver post fra deg. Du visste jo hva du gikk til, men det er jo rimelig opplagt du elsker å rakke ned på 360 ved enhver anledning. Holder kona di ut 360 bråket fortsatt da, selv når den bare er i dashbordet? Var vel 3 poster siden vi fikk forrige 360 klagesang fra deg om det. Ganske utrolig at du lager en tråd selv om wifi og klarer ikke unngå å klage på at den ikke har wifi nå også. For trettende gang er det vel. Vel, som jeg sier: Xbox 360 er en bra konsoll, men den har sine mangler. Ikke la det gå så inn på deg. Det samme gjelder for PS3. Tilbake til tema takk! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Selv med et trådløst aksesspunk må du jo ha den trådløse adapteren til kjeksboksen. Ingen annen fungerer til å motta trådløse signaler så vidt meg bekjent. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Selv med et trådløst aksesspunk må du jo ha den trådløse adapteren til kjeksboksen.Ingen annen fungerer til å motta trådløse signaler så vidt meg bekjent. Jo da, du setter den opp som client og kobler den til xboxen vis Ethernet porten. Slik tror xboxen at du er koblet til nettet via Ethernet. Video her. Se filmen hos Youtube Endret 2. desember 2008 av langtongting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå