Airborne Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Gjennom årene har jeg byttet ut vifter etterhvert som de har startet å dure. Har en vedlagt lydfil med duringa, (må slå lyden opp endel grunnet svak mikrofon). Når jeg slår i chassi i nærheten av viften slutter den å dure, men begynner etter en times tid igjen. Vifte støy lydfil Men Det har seg slik at jeg ikke har så mye penger og må derfor leve med duringen, frem til en muligens løsning her. Usikker på smøring av kulelageret? om det er noe slikt i en vifte dog. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Bruker du noen form for viftestyring på den vifta? Lenke til kommentar
Airborne Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Nei, den er kun koblet til 4pin til strømforsyningen. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Det er nok årsaken. Vifter som styres via 4 pins (PWM - puls width modulation) lager mer støy og også mer during da strømmen til vifta slås av og på flere ganger i sekunder. Lenke til kommentar
Airborne Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 ah ok. vell får se hvor mange av viftene som har hovedkort montasje da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå