eMTea Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hei. Jeg har en PC gjennom jobben, som beskrevet i topic. Denne skulle visstnok ha innebygget WWAN modul, så jeg kjøpte et abbonoment fra telenor, å håpet på det beste. Jeg har ikke satt inn simkortet enda, men maskinen klarer ikke å finne noen modul, når jeg installerer driverne fra HP sine sider. Er det noen av dere som har vært borti denne pc'en! Villig til å gjøre ganske mye for å slippe å bruke noen USB dongle... Lenke til kommentar
nomore Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hvilken modell av 6910p har du? HP leverer hver enkelt serie i flere modeller og selv om noen modeller av en serie har støtte for noe så betyr det ikke at alle modeller i den serien har det. Lenke til kommentar
eMTea Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Hvilken modell av 6910p har du? HP leverer hver enkelt serie i flere modeller og selv om noen modeller av en serie har støtte for noe så betyr det ikke at alle modeller i den serien har det. Ok, hva mener du med hvilken modell? Lenke til kommentar
eMTea Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Modeller Utifra den listen, så har jeg enten KS716AW eller KS714AW, min er med 14", så antar det er siste modellen der. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Og i så tilfelle ser den kun ut til å ha WLAN og blåtann. Lenke til kommentar
eMTea Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Og i så tilfelle ser den kun ut til å ha WLAN og blåtann. Jepp! Nå har HP instruert meg åssen jeg kunne ta ut tastaturet, for at jeg skulle finne ut om hovedkortet er forberedt på modulen, å det ser slik ut, det ligger noen tynne antennekabler der til å koble på også. legger ved et bilde av hvordan det så ut der modulen skal ligge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå