Naiits Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hei. Jeg har prøvd å laste ned Skype på ubuntu, får lastet d ned og alt d, men d kommer opp en elr annen feil, så går d ikkje an å trykke på Installer Legger til et bilde: Help anyone? Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Du har mest sannsynlig 64bits OS og har lasted ned en 32bits versjon av Skype. Det er sikker bare det de tilbyr også. Men sjekk pakkebehandleren, mulig det er en versjon der med kompatibilitetslag. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Nei. Mener eg har 32 bit. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=432295 Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=432295 No klarte eg d Takker Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 så du hadde 64-bit? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Nei, mener eg leste et sted på dataen at eg har 32. Tror d var på kontrollpanel. Men var den for 64-bit eg lastet ned no.. skjønner ikkje bæret Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Du har 99,99% sikket 64bit. Hva sier kommandoen uname -m ? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Du har 99,99% sikket 64bit. Hva sier kommandoen uname -m ? kommandoen uname ka for noe? x) Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 uname -m Å d e? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 En kommando du skal kopiere og lime inn i et program kalt "Terminal" og trykke Enter. Du skal deretter gi oss hva som kom fram i programmet. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 En kommando du skal kopiere og lime inn i et program kalt "Terminal" og trykke Enter. Du skal deretter gi oss hva som kom fram i programmet. Føler med sinnsykt noob no, men... kor finner eg d programmet? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Du klarte aa fölge en guide som involverte terminalen i sted, har du liksom glemt hvor den er hen naa da? xD Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Eg bare trykte på første linken som stod på d forumet, så gikk d Men fant d no. 64-bit Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Hmm... Vurderer om eg skal installere Battlefield 2. D klikket for dataen etter eg hadde spilt det en liten stund i vista. Tror du det kan være bedre no? Føler dataen går fortere når eg kjører ubuntu. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Battlefield 2 er et Windows spill som bruker MS biblioteker for å kjøre. Det kan derfor ikke kjøre på Ubuntu/Linux direkte fordi det er en fundamentalt anderledes plattform. Du trenger isåfall et program som heter wine. Det finner du i pakkebehandleren din (add/remove programs). Etter du har innstalert det kan du forsøke å innstalere BF2, men det er nok liten sannsynlighet for at det kjører bedre enn i Windows. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 då dropper eg d Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 BF2 kjörer perfekt i Cedega for meg (Wine har enda ikke fikset stötte for animerte musepekere saa er litt kjipt i combo med BF2) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå