Gå til innhold

ny PC problemer

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg en ny pc for noen dager siden...

AMD XP2500+ 1,8Ghz

ASUS A7N8x

TwinMos 512mb ddr400

Maxtor fireball 80GB

Men....

Har problemer så det suser..

Skal installere xp. Hiver cd'en inni, alt starter og er flott som solnedgangen, men når den holder på å kopiere filer inn på harddisken så restarter den av seg selv. Kommer til 17% og holder på å kopiere filen "drivers.cab". Skjer nesten hele tiden, de andre gangene får jeg opp denne meldingen.. " Line 1138 of the INF file i386txtsetup.sif is invalid. prøvd med flere xp cd'er, lånte noen av noen får å teste... men nei, samme skittet hele tiden. Fikk også opp "IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL", den populære blåskjermen dere vet, men den er vekke nå, fixet det...

Det skal og skrives at pc'en ble sendt til rep dagen etter at jeg fikk den. Det skyltes at jeg bare fikk svart skjerm hele tiden og kom ikke inn i bios en gang, reperatørene fixet det ved å hive inn ny BIOS igjen og da funket alt som det skal, før en installerer noe.

Noen som har hatt lignende problemer, eller vet hva som må gjøres? Takker for alle svar....

Hilsen en stakkars nerd, uten pc'en sin.....:(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser at det kortet mangler RAID men har S-ATA om jeg ikke tar helt feil . Skal du ikke da loade drivere for dette før/under Win install ...

Blir som første gangen jeg skulle installer win2k det og glemte hele disketten for Raid drivere ......

Lenke til kommentar

Har ikke tatt på arctic silver, fikk med , tror det var globalwin kjølepasta, og leverte prosessoren og kabinettet hver for seg, så det er flexi-data som har plasssert prosessoren på plass..

Fikk ikke med noen diskett, men tror ikke det er s-ata på denne, fant hvertfall ikke noe på specs'ene...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...