Caddy Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Hepp! TROR... er ikke sikker, men når jeg ringer opp til internett, så er plutselig farta oppe i 30kb/sek... På ISDN! Måler dette med DU Meteret på Winbar. Da er det UMULIG å få opp noe som helst av websider, og jeg dør på MSN og IRC... Noen som har peiling på om det er noe måte å UNNGÅ å bli pinga vekk fra IRC og MSN ? Har innstallert Zonealarm brannmur, men det fucker opp så jeg ikke kan surfe, eller gå på IRC... (surfer nå ja, men nå er den disabla og angrepene har stoppet... Foreløpig...) Trenger alternativer... Er det ikke ulovlig å gjøre slik f***skap? Kan jeg anmelde de som gjør det hvis jeg finner ut av hvem det er ? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 ZoneAlarm fucker ikke opp, den spør om du vil tillate hver enkelt program å koble seg til nettet eller ikke. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 ZoneAlarm fucker ikke opp, den spør om du vil tillate hver enkelt program å koble seg til nettet eller ikke. Har lagt til Internett Explorer og IRC i lista på Zonealarm, men det funker fremdeles ikke... Could Not Connect To Host, eller Finner ikke server, får jeg opp... Lenke til kommentar
Treat Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 bruker du zonealarm rett er det nermest umulig at den fucker Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 bruker du zonealarm rett er det nermest umulig at den fucker Kanskje... men nå GJØR den det.... Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 ZoneAlarm ? Gjort det 5 ganger... MINST.... Andre alternativer til forsvar mot ping flodding ? Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 I ZoneAlarm tror jeg det er en Program Control som du kan ta på Off eller noe... Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Prøv heller Sygate Personal Firewall (Gratis). Dette programmet bruker ikke så mye ressurser som ZoneAlarm. Og personlig så synes jeg Sygate er bedre! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Norton har også noen fine alternativer Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Norton har også noen fine alternativer De koster jo skjorta og litt til. Men, jeg skal være enig at Norton leverer solide produkter. Jeg har selv Norton Antivirus 2002, og jeg føler meg ganske sikker mot alt det skumle der ute. Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 ZoneAlarm ? Gjort det 5 ganger... MINST.... Andre alternativer til forsvar mot ping flodding ? Linux... MarcelSB Lenke til kommentar
Booth Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Med dialup linje som du har får du jo ny ip vær gang du connecter, så noen må jo følge litt med, hvis de skal pinge deg når du kommer online, få deg en shellkonto eller noe slikt til å bounce fra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå