Gå til innhold

Halo 3, Mythic difficulty

rekyl

Anbefalte innlegg

Noen som har klart Halo 3 på Mythic difficulty (Legendary med alle sculls aktivert)? Jeg prøvde, men fant fort ut at det nok var litt utenfor hva jeg har lyst å bruke tid på, men all ære til dem som klarer det.

Det ligger en walkthrough her for de som har lyst å prøve seg.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det vanskeligste er vel i grunn at man ikke har noe sikte eller våpen/ammunisjons-indikatorer. Og selvfølgelig kjipt å starte et mission helt på nytt om man dør. Ellers skulle det være fullt mulig. Jeg har spilt flere ganger gjennom på solo legendary med en del sculls aktivert.

Lenke til kommentar

Klarer meg med å ha runnet det på legendary (alene) takk. Værre var det vel i halo 2, der disse skullsa uansett bare dukket opp i legendary vanskelighetsgrad (de ble ikke lagra når du plukket dem opp), pluss det spillet var mye vanskeligere.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Må virkelig alle skulls vere aktivert? Blind for eksempel gjør jo bare at man ikke ser våpnet og HUD'en sin. Den gjør ikke spillet noe spesielt vanskeligere, bare teit å se på

Tro meg, du merker det godt når du får halvparten så mye ammo som til vanlig og tillegg ikke vet hvor mye liv du har igjen og må slå en fiende for å få ladet opp.

19_04_Dayman_Finale.mp3

Endret av Gapwick
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...