P|zZa Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Skal bytte ut mitt gamle ABIT KT7-RAID kort nå, og tar samtidig og bytter ut ram og cpu.. Skal ha meg AMD XP 2400+ og TWINMOS 2*256MB 2700 DDR også står valget mellom: EPoX EP-8K9A3+ ABIT KD7-RAID Hva skal jeg velge? Kommer garantert til å overklokke systemet og kommer til å game en del også Lenke til kommentar
Stian Blindheim Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Hvorfor ikke bare kjøpe dette: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...10&GrpID=5&s=pl. Det ska vere meget bra Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 hvis du leser testen av det nye gigabyte KT400A kortet som står op hardware.no's hovedside, vil du se at dem tester det opp mot ett Epox nforce2 kort som vinner så å si alle tester, sammenliknet med Asus sitt nForce2, og gigabyte sine KT400/400A Lenke til kommentar
P|zZa Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 For det koster for mye! Har max 3000,- Enten ABIT eller Epox sitt jeg skal ha...men lurer på hvilket som er best til å klokke med, har best muligheter osv... Lenke til kommentar
Stian Blindheim Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Av de to hadde jeg valgt EpoX, som mrLee sa så kan du se på testen at EpoX vinner mot alle i nesten alle testene, og det ser kult ut 8) Lenke til kommentar
m`K Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 NF7 er jo det beste SocketA HK'et for tida? KD7 er vel ikke bedre? Man skal vist klare mye høyere FSB frekvens osv. Vis du skulle klokke Da var NF7 bedre en EPOX sitt 8rda+ kort iaff Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 jeg hadde gått for NF7 v1.2 med voltmod på chipsettet (det går an vha blyant og hvis du er uvøren og/eller ikke vil bryte garanti :o ) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 huh? den forstod jeg ikke...det dyreste EpoX kortet av den serien (nForce2) kosta 1300 kr på komplett.no... Lenke til kommentar
formann Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Hadde helt klart gått for Abit NF7.. rett ut av boksen så klarte jeg 218 (220) FSB uten noen mods. Og med mulighet for å justere chipset spenning i bios, opp til 2,9 (2,96-2,98v) vdimm og 2,3vcore så er det perfekt til OC. Lenke til kommentar
P|zZa Skrevet 6. april 2003 Forfatter Del Skrevet 6. april 2003 Du skjønner jeg må ha RAID uttak..og siden ekstra kort er så dyre, så har jeg ikke råa til både det og et hovedkort (og CPU/minnne)...derfor står valga mellom de to..vist ikke dere har noen bedre kort i samme prisklasse Men det må være med: RAID USB 2.0 Integrert LAN :x Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå