EvenU Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Som overskriften sier, kommer jeg ikke inn på ftp.dlink.se. Feilmelding:426 Retrieve aborted. Transfer OK. Jeg kommer inn på f eks ftp.dlink.com og ftp.dlink.de. Noen som har opplevd noe tilsvarende, eller har en løsning? Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Kan du si litt om hvordan du prøver å koble til? Er det med IE, FF, eller en ftpklient? Ellers kan du prøve med å koble deg til ftp://87.127.234.144/ som er IPadressen til ftp.dlink.se Lenke til kommentar
EvenU Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Kan du si litt om hvordan du prøver å koble til? Er det med IE, FF, eller en ftpklient? Ellers kan du prøve med å koble deg til ftp://87.127.234.144/ som er IPadressen til ftp.dlink.se Lenke til kommentar
EvenU Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Kan du si litt om hvordan du prøver å koble til? Er det med IE, FF, eller en ftpklient? Ellers kan du prøve med å koble deg til ftp://87.127.234.144/ som er IPadressen til ftp.dlink.se Jeg har prøvd både IE og FF, med brannmur på og av, og med både XP og Ubuntu 8.10 i "bånn". Å koble til ved hjelp av IPadressen funker heller ikke. Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Da vet jeg faktisk ikke, men er det noe spesielt du skal ha fra den? Kan sikkert legge den opp på en annen side om du vil. Lenke til kommentar
EvenU Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Da vet jeg faktisk ikke, men er det noe spesielt du skal ha fra den? Kan sikkert legge den opp på en annen side om du vil. ftp.dlink.se er dlink Norges kilde for firmwareoppdateringer mv. Det er irriterende å måtte gå om ftp.dlink.de Endret 2. desember 2008 av EvenU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå