Intoxikeyn Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hei, jeg er en type fra Fredrikstad som studerer ved Høgskolen i Østfold. Jeg er en ivrig Warhammer samler, men har ikke funnet mange som deler samme hobby. Det jeg lurer på er om det er fler fra Østfold som driver med Warhammer? Om du er interesert eller ikke vet hva Warhammer er, kan du se her: http://www.games-workshop.com/gws/home.jsp Mvh, Christoffer Lenke til kommentar
Intoxikeyn Skrevet 18. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Vekker denne tråden til live Noen fra Østfold/Fredrikstad som driver med Warhammer? -Intox- Endret 18. juli 2009 av Intoxikeyn Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Selg all warhammeren din og begynt med historisk wargaming i stede, mye billigere. Og mye mer morsomt, hundrevis at kriger å velge mellom tusenvis av regler å velge mellom hundrevis av forskjellige merker med figurer fra 2mm til 54mm Lenke til kommentar
Intoxikeyn Skrevet 18. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2009 Selg all warhammeren din og begynt med historisk wargaming i stede, mye billigere.Og mye mer morsomt, hundrevis at kriger å velge mellom tusenvis av regler å velge mellom hundrevis av forskjellige merker med figurer fra 2mm til 54mm Hehe, takker for svar/råd Men, det kommer nok ikke til å skje med det første. Er absolutt ingen fan av historisk wargaming. -Intox- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå