Legionaire Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Er det noen som vet om spill som ligner på Jones in the fast lane av nyere dato ? Jeg syntes sånne reality spill er fete Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Jones ja, sukk..... det bringer tilbake gode minner. Sims er vel egentlig ganske likt Jones synes jeg. Kan ikke si jeg har sett eller hørt om noen andre som ligner på Jones. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Jones er sjef! Elsker det spillet! Men det er så lett. Får den beste jobben, og alt jeg vil ha på null komma niks! Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Jones er kult ja, men litt for enkelt. Jeg er enig med vidarkri at The Sims er vel det nærmeste du kommer i dag. Har ikke sett noen lignende spill desverre. Lenke til kommentar
Corn Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Du må jo spille Jones med flere. Konkuranse vet du, det er tøft det Lenke til kommentar
Legionaire Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 The sims er genialt ,men er ikke i likt engentlig. Det er så fett og gå selv til butikken og kjøpe en tv. Isteden for og ha en meny når du ER i huset Anyway! Er det ingen spill som minner om Jones ? (som ikke blir kjørt i Dos ) Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Husker jeg slet mot computer på jones in the fastlane, eller er det bare jeg som var dårlig ? Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Husker jeg slet mot computer på jones in the fastlane, eller er det bare jeg som var dårlig ? Er man god kan man ta AI spillern uansett vanskelighetsgrad. Så ja, du er nok ikke så god Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Jones er genialt. Hadde jeg bare blitt ferdig med min Jones-parodi skulle folk få prøve det... :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå