Sigmund_Freud Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Det er nok en springfjærløsning i bildet, ja. Må den skyves i en bue for å kunne kalles arc slide, eller holder det at den ender opp bøyd mot brukeren? Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Artikkelen sier H1, så om den hadde vært produsert av HTC for SE ville vi sett den rundt månedskriftet mai/juni. For å svare deg; jeg tipper den er her en gang etter påske. 2. kvartal er hva Nokia sier, så foreløpig kan vi nok innstille oss på juni, får vi heller bli positivt overrasket senere. 5800 må nok få litt tid på bena først. Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 UI var jo rålekkert - men telefonen.. Hvorfor har de plassert Nokia-logoen på siden? Det ser jo bare uferdig ut spørr du meg. Er jo god plass til å ha den der høytaleren er... Har aldri likt Nseries fordi de ser så billige å plastikc fantastic å bling-bling ut. Heller Eseries (E50 og E61 spesielt, E71 har jo også en bling-bling-faktor.)) Lenke til kommentar
Moondawg Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hmm, Nokia NtytnII.. Ikke helt hva jeg hadde forventet av Nseries touch. Blir nok 5800 på meg, satser på at et stort touch tastatur gjør jobben, istedet for masse mekanisk mikkmakk. Kvaliteten må være på høyde med TytnII og vel så det, for at dette skal være et alternativ. Lenke til kommentar
apwr Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hvorfor har Nokia satset kun på et 3-raders qwertytastatur? Dette er litt for lite etter min mening... Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Ser ikke dum ut denne nei Syntes ikke 3-rader qwertry er så dumt, liker ikke og ha for mye taster der nede, ikke så god plass. Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Denne skal jeg ha, men de må se å få Tube ut på markedet snart. Det blir en mellomlanding før N97. Begynner å bli tvilsomt at den kommer før jul når det ennå ikke har kommet noen opplysning om det! Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 ... og laderplugg? Jeg spurte lenger opp i tråden, men fikk ikke svar. Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Interessant dette her. Håper ikke den arver byggekvaliteten til Nokia N95, og heller ikke gps'en som var i den. Kan ikke sies å være det beste. Kjekt at Nokia ikke tar Series 60, men kjører Symbian isteden. Litt dyrt, men en får forhåpentligvis hva man betaler for. Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Endelig en verdig erstatning for min elskede N82 Så får vi bare håpe at det er bra batteri på den Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 "6,4 timer (3G), 430 timer hviletid, 36 timer musikkspilletid" virker jo greit. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Fet telefon. Liker designet. Er dette i bunn og grunn en Tube + tastatur? Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 "6,4 timer (3G), 430 timer hviletid, 36 timer musikkspilletid" virker jo greit. Ahh, herlig Men allaboutsymbian sier at telefon har dobbel LED-belysning istedenfor blitz! er det sant? Lenke til kommentar
apwr Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Kjekt at Nokia ikke tar Series 60, men kjører Symbian isteden. Litt dyrt, men en får forhåpentligvis hva man betaler for. Det står jo vitterlig i artikkelen at denne kjører "Series 60 rel. 5" og dette er basert på Symbian OS v9.4. Series 60 og Symbian er altså ikke to ulike systemer. Endret 2. desember 2008 av apwr Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Syntes denne virker spennende, fin skjermstørrelse og hvis den har et responsivt operativsystem kan det bli min neste telefon. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Fet telefon. Liker designet. Er dette i bunn og grunn en Tube + tastatur? jepp... kameraet er oppjustert også i forhold til tube, men ellers er størrelse osv ganske sammenlignbart... Lenke til kommentar
krisee9 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Har dere i Amobil prøvd den? Det har ihvertfall mobilen.no :- ) Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Oh, denne var ikke annet enn utrolig stilig! Er lei av Sony E. må ha nyog vurderer nokia da, så kanskje dette er tingen! Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Har dere i amobil noen peiling på CPU hastigheten? Vet bare at det er en ARM11 prosessor (mobil.se, forum nokia og mobile review ante ikke). Finner ingenting om GPU-brikke, , RAM, ROM og mer avanserte spesifikasjoner. Bare PR-info som er lekket ut!!! Secondarykid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg