Gå til innhold

Trist sak, men et godt eksempel på grådighet

Spartan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så vidt eg kunne sjå stod det ikkje noko om taksten på leiligheita ho skulle selge, mulig at 1 mill meir enn ho betalte i -05 framleis var under takst, at det i det heile tatt kom så høge bud skulle jo tilsi noko slikt.

I alle tilfeller så kan nok dei fleste forstå at ho ville vente på eit betre bud og det er verdt å ta i betraktning at ikkje alle som er ute med salg hverken er erfarne på området eller er spesielt smart generelt sett, betyr det at vi bare skal gi faen i dei?

Lenke til kommentar

Greier ikke mobilisere medfølelse i det heletatt, hun kan takke seg selv. Min familie satt selv med over 4 millioner i lån i en vending, dette pga. at vi ikke fikk solgt gamle huset til nærheten av takst. Ble til at vi solgte under takst. Da hun takker nei til et slikt bud kan hun takke seg selv...

Lenke til kommentar
Greier ikke mobilisere medfølelse i det heletatt, hun kan takke seg selv. Min familie satt selv med over 4 millioner i lån i en vending, dette pga. at vi ikke fikk solgt gamle huset til nærheten av takst. Ble til at vi solgte under takst. Da hun takker nei til et slikt bud kan hun takke seg selv...

Så vidt eg forstår det takka ho nei til tilbudet før finanskrisa byrja, som sagt hadde nok mange andre gjort det same og avhengig av markedet i øyblikket kunne ho muligens fått meir for leiligheita, om ikkje finanskrisa hadde landa akkurat da.

Lenke til kommentar

Det er ikke bare i boligmarkedet man ser slikt for tiden. På kunstauksjonene driver folk på samme måten, de krever mye og nekter bud under anslått pris. Vil egentlig ikke anbefale noen å handle kunst for tiden, selv om enkelte tror dette er riktig tid for sånt. Nå går stortsett bare slik "nest best" kunst, som er overpriset. Altså er det sjelden noe god investering.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...